Πολιτική επιστροφών για το B2B Shisha 

Η επιστροφή των προϊόντων είναι δυνατή μετά από οποιαδήποτε αγορά σας.

Μάθετε τα πάντα σχετικά με την πολιτική επιστροφής σχετικά με τις παραγγελίες σας στο B2B Shisha

  1. Ο πελάτης υποχρεούται κατά την παραλαβή, να αποσυσκευάσει και να ελέγξει τα προϊόντα για να επιβεβαιώσει την ανυπαρξία αισθητικών ελαττωμάτων, και στην περίπτωση που υπάρχουν δικαιούται να ζητήσει επιστροφή προιόντως σε προθεσμία Δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή του είδους ενώ σε περίπτωση παρόδου της προθεσμίας αυτής χάνει κάθε σχετικό δικαίωμα και θεωρείται ότι το αισθητικό ελάττωμα προκλήθηκε μετά την παράδοση.
  2. Σε περίπτωση έγκαιρης δήλωσης, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται σε σύντομο χρόνο να προβεί σε αντικατάσταση του είδους αυτού με άλλο, χωρίς το εξωτερικό, αισθητικό ελάττωμα. Σε περίπτωση ανεπιφύλακτης παραλαβής του είδους θεωρείται ότι αυτό παραδόθηκε σε άριστη εξωτερική κατάσταση χωρίς αισθητικά ελαττώματα.Ο όρος αυτός ισχύει για αποστολή εμπορευμάτων στη διεύθυνση που θα ορίσει ο πελάτης και δεν ισχύει για παραδόσεις ειδών από το φυσικό μας κατάστημα, όταν το προιόν ανοίγεται και ελέγχεται από τον πελάτη κατά την παράδοση.
  3. Μπορείτε να επιστρέψετε προιόντα που αγοράσατε με ηλεκτρονική αγορά απο το κατάστημα μας, εντός 14 ημερών από την παράδοση για πλήρη επιστροφή χρημάτων. Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον αγοραστή / πελάτη και η ίδια εταιρεία αποστολής πρέπει να χρησιμοποιηθεί για την επιστροφή του δέματος στην αποθήκη μας. Για πάραδειγμα, αν λάβατε την παραγγελία σας με ACS, η ίδια εταιρεία θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί για την επιστροφή του προϊόντος, με δική σας χρέωση.
  4. Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο σε προιόντα με ολοκληρωμένη συσκευασία με όλα τα αξεσουάρ της.
  5. Δεν επιστρέφονται τα έξοδα αποστολής/αντικαταβολής, παρά μόνο το ποσό που έχει πληρωθεί για το προιόν.
  6. Εάν η επιστροφή είναι αποτέλεσμα δικού μας λάθους (λάβατε ένα λανθασμένο ή ελαττωματικό είδος, κ.λπ.) θα επιβαρυνθούμε εμείς τα έξοδα αποστολής επιστροφής. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση, τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον αγοραστή.
  7. Θα πρέπει να περιμένετε να λάβετε την επιστροφή χρημάτων σας εντός τεσσάρων εβδομάδων από την παράδοση του πακέτου σας στο courier, ωστόσο, σε πολλές περιπτώσεις, θα λάβετε επιστροφή χρημάτων πιο γρήγορα. Αυτή η χρονική περίοδος περιλαμβάνει τον χρόνο που απαιτείται για να λάβουμε το πακέτο σας από το couriet (5 έως 10 εργάσιμες ημέρες), τον χρόνο που απαιτείται για την επεξεργασία της επιστροφής σας μόλις την λάβουμε (3 έως 5 εργάσιμες ημέρες) και τον χρόνο που απαιτείται απο την τράπεζά σας για την επεξεργασία του αιτήματος επιστροφής χρημάτων (5 έως 10 εργάσιμες ημέρες).

Εάν πρέπει να επιστρέψετε ένα αντικείμενο, επικοινωνήστε μαζί μας με τον αριθμό παραγγελίας και τις λεπτομέρειες σχετικά με το προϊόν που θέλετε να επιστρέψετε. Θα σας ενημερώσουμε άμεσα με οδηγίες για τον τρόπο επιστροφής από την παραγγελία σας.